Новости автобизнеса Авто в кредит Растаможка авто Работа в автобизнесе Автофорум Новости агротехники  info@autoonline.com.ua
На главную страницу
Поиск...
 
  Разделы
  На главную
  Автоновости
  Автозапчасти, комплек...
  Шины, диски...
  Аккумуляторы...
  Автохимия, автокосмет...
  Доп.оборудование, акс...
  Автоэлектроника...
  Автосервисное оборудо...
  Ремонт, услуги...
  Мототехника...
  Советы...
  Авто недвижимость (га...
  Автомобили...
  Авто адвокат...
  Рассылка новостей
  Продажа автомобилей
  Рейтинг надежности
  Транспортный сбор
  Доски объявлений
  Отзывы об автомобилях
   
  Авто в кредит
  Растаможка авто



Кого допустят проводить техосмотр в Украине (Временное положение)
  Автомобильные новости
Кого допустят проводить техосмотр в Украине (Временное положение)
Авто адвокат | Размещено - 2007-01-11 21:40:18 | Прочитано - 6413 раз(а)

Тимчасове положення

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України
від _____________ 2007 р. № _______

Тимчасове положення
про допуск суб'єктів господарювання до перевірки
технічного стану транспортних засобів під час
державного технічного огляду (Далі - Тимчасове положення)

 

 

   Це Тимчасове положення визначає організаційні та технологічні вимоги до виробничо-технічної бази суб'єктів господарювання, які можуть уповноважуватися на здійснення перевірки технічного стану транспортних засобів під час державного технічного огляду (далі - пункти контролю технічного стану), а також до процесів перевірки технічного стану транспортних засобів і діє до прийняття в установленому порядку технічного регламенту щодо уповноваження суб'єктів господарювання на здійснення перевірки технічного стану транспортних засобів під час державного технічного огляду.

 

I. Вимоги до території пункту контролю технічного стану.

 

 

1. Розміри території пункту контролю технічного стану (далі - ПКТС) повинні передбачати можливість розміщення наступних обов'язкових елементів:
виробничого приміщення ПКТС;
під'їзних шляхів до виробничого приміщення;
майданчика для розміщення транспортних засобів, що прибули або пройшли контроль технічного стану.

2. При плануванні території ПКТС для організації руху враховуються наступні вимоги:
забезпеченість штучним освітленням у темний час доби як самої території, так і в'їзду (виїзду) на пункт технічного контролю;
наявність горизонтального майданчика з твердим асфальтобетонним або цементобетонним покриттям, під'їзних шляхів, стоянки або майданчика очікування;
наявність огородження по периметру території;
при в'їзді на територію ПКТС розміщається інформаційний стенд із зазначенням схеми руху, а також установлюються дорожні знаки відповідно до вимог Правил дорожнього руху. Може бути організоване регулювання в'їзду на діагностичну лінію за допомогою дорожнього світлофора.

3. Під'їзні шляхи до виробничого приміщення ПКТС і організація руху транспортних потоків повинні створюватися з урахуванням наступних вимог:
організації одностороннього руху транспортних потоків;
організації можливості маневру автопоїздів на проїзній частині до виробничого приміщення ПКТС для перевірки вантажних автомобілів;
позначення дозволених напрямків руху транспортних коштів на території відповідною дорожньою розміткою.

4. Майданчик очікування або стоянка для транспортних засобів має бути позначена відповідними дорожніми знаками.

При розрахунках розмірів вказаного майданчика необхідно враховувати габаритні розміри транспортних засобів, що перевіряються, і пропускну здатність ПКТС. При цьому мінімальна ширина проїзду повинна бути не менше 3 м для легкових автомобілів і 6 м для вантажних автомобілів (автобусів). Межі майданчиків, призначених для стоянки транспортних засобів, позначаються відповідною дорожньою розміткою.

5. Ширину майданчика перед в'їздом у виробниче приміщення ПКТС пропонується вибирати не менше ширини виробничого приміщення з боку в'їзних воріт і довжину - не менш 30 м.

 

II. Вимоги до виробничих приміщень пунктів контролю технічного стану.

 

6. Планування рішень виробничих приміщень здійснюється з урахуванням:
типів транспортних засобів, що підлягають перевірці;
виробничої програми ПКТС;
технологічного процесу перевірки технічного стану транспортних засобів та оформлення результатів державного технічного огляду;
вимог протипожежної безпеки;
вимог санітарно-гігієнічних норм і правил.

7. При визначенні розмірів виробничого приміщення рекомендується враховувати геометричні розміри ліній діагностичного обладнання.

8. В'їзди (виїзди) у виробниче приміщення необхідно обладнати засобами світлової (наприклад, світлофорної) сигналізації, керованої з постів у виробничому приміщенні. Над в'їзними воротами, висота яких менше 4,2 м розміщаються покажчики максимально допустимого вертикального габариту транспортних засобів.

9. Виробниче приміщення оснащується устаткуванням з урахуванням правил охорони праці на автомобільному транспорті й вимог протипожежної безпеки для виробничих приміщень і цехів підприємств автомобільного транспорту при розміщенні в них постів і потокових ліній технічного діагностування.

10. У виробничому приміщенні обладнуються пости і (або) потокові лінії для перевірки технічного стану транспортних засобів.

11. При перевірці технічного стану транспортних засобів можуть бути використані різні типи потокових ліній:
для легкових автомобілів;
для вантажних автомобілів і автобусів;
універсальні (комбіновані).

12. Допускається спорудження проїзних і тупикових постів для перевірки технічного стану легкових, вантажних автомобілів й автобусів й (або) універсальних постів для перевірки як легкових, так і вантажних автомобілів й автобусів.

Перевага надається пунктам технічного контролю з потоковими лініями перевірки технічного стану транспортних засобів.

13. Перевірка технічного стану вантажних автомобілів й автобусів проводиться з використанням оглядових ям.

14. Кількість оглядових ям і підйомників у виробничому приміщенні визначається з урахуванням числа потокових ліній.

15. Входи в оглядову яму не повинні розташовуватися під автомобілями і на шляхах їх руху або маневрування.

16. На тупикових оглядових ямах повинні бути передбачені упори для коліс автомобілів.

17. За відсутності на лініях діагностування легкових автомобілів оглядових ям використаються підйомники напольного типу.

18. Технологічні пости, на яких виконуються перевірки при працюючому двигуні (перевірки токсичності й димності відпрацьованих газів, показників ефективності гальмування), обладнуються системами відведення відпрацьованих газів від вихлопної труби транспортного засобу.

 

III. Вимоги до устаткування й технологічних процесів перевірки технічного стану транспортних засобів.

 

19. Технологічний процес містить у собі певну послідовність операцій, що мають своєю метою перевірку відповідності технічного стану транспортних засобів, їхніх складових частин і додаткового устаткування вимогам законодавства, правилам, нормам і стандартам, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху й охорони навколишнього природного середовища.

20. Перевірка технічного стану проводиться без розбирання якої-небудь частини транспортного засобу.

21. Перевірка технічного стану транспортних засобів повинна проводитися в межах обмеженого часу (у середньому не більше 30 хв на транспортний засіб). Фактичний же час може змінюватися залежно від категорії транспортного засобу і його технічного стану.

22. Технології робіт з перевірки транспортних засобів повинні передбачати перевірку технічного стану транспортних засобів за умовами безпеки руху і екологічної безпеки та базуватися на використанні сучасного діагностичного устаткування.
   Параметри, що перевіряються під час державного технічного огляду транспортних засобів, повинні відповідати чинним стандартам.
   Перевірка технічного стану транспортних засобів проводиться з використанням засобів технічного діагностування. Засоби вимірювань, що використовуються при перевірці технічного стану транспортних засобів, повинні пройти державні випробування або метрологічну атестацію й мати відповідне посвідчення про державну перевірку відповідно до законодавства України.

23. Технологічний процес має передбачати розподіл діагностичного обладнання по постах (лініях), а технологічний маршрут переміщення транспортного засобу повинен забезпечувати максимально рівномірний розподіл по постах трудомісткості робіт з перевірки технічного стану транспортного засобу.

24. Проїзні пости рекомендується розміщати в лінію між в'їздом і виїздом з виробничого будинку.

25. При формуванні технологічного процесу визначаються групи послідовних операцій, які виконуються залежно від призначення наявного обладнання або постів, оснащених відповідними діагностичними приладами.

26. Склад і послідовність виконання операцій можуть комбінуватися, а послідовність їхнього виконання повинна відповідати розміщенню устаткування й маршруту переміщення транспортних засобів по постах.

27. На технологічних постах розміщуються технологічні карти із зазначенням правил дотримання техніки безпеки при виконанні робіт.

28. Результати перевірки технічного стану транспортних засобів повинні відображатися в протоколі перевірки (Додаток до Тимчасового положення). Копії протоколів в електронному вигляді мають зберігатися в суб'єкта господарювання, що провів перевірку, протягом 3 років.

Обов'язковою є наявність лінії електронного зв'язку з мережею ДАІ для забезпечення доступу до інформації про результати проведення перевірки технічного стану.

29. Забезпечення суб'єктів господарювання бланками протоколів перевірки здійснюється централізовано Департаментом Державтоінспекції МВС України.

 

IV. Облік суб'єктів господарювання уповноважених здійснювати контроль технічного стану під час державного технічного огляду та контроль за їх діяльністю.

 

30. Суб'єкт господарювання вважається уповноваженим на здійснення перевірки технічного стану транспортних засобів під час державного технічного огляду за умови виконання наведених у цьому Тимчасовому положенні вимог та внесення його до реєстру ДАІ МВС України.

31. Ведення реєстру та видача відповідного висновку покладається на Департамент ДАІ МВС України та його структурні підрозділи.

32. У випадку виявлення контролюючими органами порушень суб'єктами господарювання наведених вимог щодо надання послуг з перевірки технічного стану до Департаменту ДАІ МВС України вносяться обґрунтовані пропозиції для прийняття рішення про призупинення таких повноважень.





Аналогичные новости
• Автомобилисты продемонстрировали силу Автомайдана
• Главные события, потрясшие украинский авторынок в 2013 году
• В Киеве телеведущая разбила кабриолет о Range Rover
• Как танк Т-34 стал участником ДТП
• В Украине по-прежнему закрыт проезд по дорогам в 5 областях. Обновленный список закрытых участков
Новости по теме на AUTO-Consulting
• Реформа ГАИ 2005 года признана ошибкой
• Водитель ГАЗ-21 отомстил "гаишникам" за формальный подход
• Работники ГАИ Украины меняют цвет
• Осторожно!!! На дорогах появились мошенники под видом инспекторов ГАИ
• ГАИ может ставить отметки в талон предупреждения после решения суда


  Интересные факты
Загрузка ...

  Последние новости
• Эксперты определили количество некондиционного топлива на рынке
• На каких АЗС лучше программы лояльности
• В сети АЗС Chipo будут контролировать качество топлива
• Результаты тестов качества зимнего дизеля
• Эксперты проверили качество автомобильного газа
• Треть 92-го бензина в Украине – «не кондиция»
• В Украине прошел День общения с клиентами «БРСМ-Нафта»
• Топливо украинского производства прошло проверку на стенде
• Где пообедать в дороге. Эксперты проверили рестораны на заправках
• Эксперты проверили качество украинского бензина
• Зимний «дизель» - в трети проб обнаружена вода
• Что нам задувают в баллоны под видом автомобильного газа? Тест качества сжиженного газа на АГЗС
• Лояльность и сервисы на АЗС. Где выгоднее?
• Можно ли заправляться бензином со спиртом? Результаты тестов
• В Украине проверили качество «летнего» дизеля
• Можно ли пообедать в дороге? Результаты экспертизы
• Где перекусить в дороге? Эксперты проверили качество хот-догов и кофе на АЗС Украины
• Какие "омывайки" лучше. Результаты тестов
• Тест: замерзает ли «зимний» дизель в морозы
• Как заправляться автогазом без «недолива»? Советы