Новости автобизнеса Авто в кредит Растаможка авто Работа в автобизнесе Автофорум Новости агротехники  info@autoonline.com.ua
На главную страницу
Поиск...
 
  Разделы
  На главную
  Автоновости
  Автозапчасти, комплек...
  Шины, диски...
  Аккумуляторы...
  Автохимия, автокосмет...
  Доп.оборудование, акс...
  Автоэлектроника...
  Автосервисное оборудо...
  Ремонт, услуги...
  Мототехника...
  Советы...
  Авто недвижимость (га...
  Автомобили...
  Авто адвокат...
  Рассылка новостей
  Продажа автомобилей
  Рейтинг надежности
  Транспортный сбор
  Доски объявлений
  Отзывы об автомобилях
   
  Авто в кредит
  Растаможка авто



Сравнительная таблица отвественности за нарушение ПДД сейчас и согласно проекту №4281
  Автомобильные новости
Сравнительная таблица отвественности за нарушение ПДД сейчас и согласно проекту №4281
Авто адвокат | Размещено - 2003-11-25 13:16:21 | Прочитано - 15049 раз(а)
Публикуем сравнительную таблицу...

Порівняльна таблиця до проекту Закону України

“Про внесення змін до деяких законодавчих актів

України щодо забезпечення безпеки дорожнього руху”

п/п

Чинна редакція

Пропоновані зміни

Нова редакція

У Кодексі України про адміністративні правопорушення

1

Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами

Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи або рульового управління, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, –

тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами з технічними несправностями, за винятком несправностей, зазначених у частині першій цієї статті, з якими згідно з встановленими правилами експлуатація їх забороняється, –

тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

У назві слова "або мотошоломами" замінити словами "мотошоломами або спеціальними світловими та звуковими сигнальними пристроями”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стаття 121. Порушення правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки, мотошоломами або спеціальними світловими та звуковими сигнальними пристроями

Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи або рульового управління, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, –

тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами з технічними несправностями, за винятком несправностей, зазначених у частині першій цієї статті, з якими згідно з встановленими правилами експлуатація їх забороняється, –

тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

 

Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами, –

тягне за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими (перереєстрованими) у встановленому порядку, з підробленим номерним знаком, без номерного знаку або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту, а так само з умисно прихованим номерним знаком, –

тягне за собою накладення штрафу від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень: керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими (перереєстрованими) у встановленому порядку, з підробленим номерним знаком, без номерного знаку або з номерним знаком, що не належить цьому засобу, а так само з умисно прихованим

Абзац другий частини третьої викласти в такій редакції:

“тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян”.

Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами, –

тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими (перереєстрованими) у встановленому порядку, з підробленим номерним знаком, без номерного знаку або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту, а так само з умисно прихованим номерним знаком, –

тягне за собою накладення штрафу від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Встановлення на транспортних засобах спеціальних звукових чи світлових сигнальних пристроїв червоного, синього або зеленого кольорів з порушенням правил, норм і стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху, або їх використання -

номерним знаком, –

тягне за собою накладення штрафу від трьох до восьми не оподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

Під транспортними засобами у статтях 121 – 128-1, частинах перших і других статей 129, 130, статтях 132, 140 слід розуміти всі види автомобілів, мотоциклів, тракторів та інших самохідних машин, трамваїв, тролейбусів та інших транспортних засобів, обладнаних двигуном з робочим об'ємом 50 куб. см і більше, а також причепи.

 

 

 

 

Доповнити статтю після частини п'ятої новою частиною такого змісту:

Встановлення на транспортних засобах спеціальних звукових чи світлових сигнальних пристроїв червоного, синього та зеленого кольорів з порушенням правил, норм і стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху, або їх використання -

тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців, а на посадових осіб, громадян – суб'єктів підприємницької діяльності – накладення штрафу від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян”.

У зв’язку з цим частину шосту вважати частиною сьомою.

тягне за собою накладення штрафу на водіїв транспортних засобів від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців, а на посадових осіб, громадян – суб'єктів підприємницької діяльності – накладення штрафу від п’яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень: керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими (перереєстрованими) у встановленому порядку, з підробленим номерним знаком, без номерного знаку або з номерним знаком, що не належить цьому засобу, а так само з умисно прихованим номерним знаком, –

тягне за собою накладення штрафу від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під транспортними засобами у статтях 121 – 1281, частинах перших і других статей 129, 130, статтях 132, 140 слід розуміти всі види автомобілів, мотоциклів, тракторів та інших самохідних машин, трамваїв, тролейбусів та інших транспортних засобів, обладнаних двигуном з робочим об'ємом 50 куб. см і більше, а також причепи.

2

Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів швидкості руху, невиконання сигналів регулювання дорожнього руху, порушення правил перевезення людей та інших правил дорожнього руху

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального

 

 

 

 

 

 

 

Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів швидкості руху, невиконання сигналів регулювання дорожнього руху, порушення правил перевезення людей та інших правил дорожнього руху

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, початку

 

користування, початку руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспортних засобів -

тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

 

Абзац другий частини першої викласти в такій редакції:

“тягнуть за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян”.

руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспортних засобів -

тягнуть за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

 

 

 

 

Доповнити статтю після частини першої новою частиною такого змісту:

“Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 40 кілометрів на годину –

тягне за собою накладення штрафу від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян”.

У зв’язку з цим частини другу - четверту вважати відповідно частинами третьою - п’ятою.

 

 

 

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 40 кілометрів на годину -

тягне за собою накладення штрафу від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки проїзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки, розташування транспортних засобів на проїзній частині, руху автомагістралями, пріоритету транспортних засобів загального користування, користування зовнішніми освітлювальними приладами, попереджувальними сигналами, буксирування механічних транспортних засобів, перевезення людей або руху тротуарами чи пішохідними доріжками -

тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від

0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Ненадання водіями транспортних засобів переваги в русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само інші порушення правил проїзду пішохідних переходів -

тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

В абзаці другому частини третьої цифри і слова " 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму" замінити словами "одного до двох неоподатковуваних мінімумів".

 

 

 

В абзаці другому частини четвертої цифри і слова "0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму" замінити словами "двох неоподатковуваних мінімумів".

 

 

 

Недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки проїзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки, розташування транспортних засобів на проїзній частині, руху автомагістралями, пріоритету транспортних засобів загального користування, користування зовнішніми освітлюваль-

ними приладами, попереджувальними сигналами, буксирування механічних транспортних засобів, перевезення людей або руху тротуарами чи пішохідними доріжками –

тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ненадання водіями транспортних засобів переваги в русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само інші порушення правил проїзду пішохідних переходів -

тягне за собою накладення штрафу від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Порушення, передбачені частинами першою або другою чи третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, -

тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення

права керування транспортним засобом на строк від шести місяців до одного року.

У частині п’ятій слова “першою або другою чи третьою” замінити словами “першою, другою, третьою або четвертою”.

Порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, -

тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом на строк від шести місяців до одного року.

 

3

Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду залізничних переїздів

В'їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або жест регулювальника чи чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Інші порушення правил проїзду залізничних переїздів, крім передбачених частиною першою цієї статті, -

тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд, -

тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до одного року.

 

Абзац другий частини першої викласти в такій редакції:

“тягне за собою накладення штрафу від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від трьох до шести місяців”.

Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду залізничних переїздів

В'їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонений сигнал світлофора або жест регулювальника чи чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -

тягне за собою накладення штрафу від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від трьох до шести місяців.

Інші порушення правил проїзду залізничних переїздів, крім передбачених частиною першою цієї статті, -

тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд, -

тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до одного року.

4

Стаття 221. Районні (міські) суди (судді)

Судді районних (міських) судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 41, статтями 41-1 - 41-3, 42-1 - 42-3, частиною першою статті 44, статтями 44-1, 46-1, 51 - 51-2, 85, 85-1, 88 - 88-2, 90, 91, 96-1, 98, 101-103, частиною першою статті 106-1, статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112, статтями 121, 122, 122-1, 122-2, 123, 124, 130, 132, частиною третьою статті 133, статтею 146, частиною другою статті 154, частинами першою і третьою статті 156, статтями 157, 160, 160-2, 162, 164, 164-3, 164-5 - 164-13, 166-1 - 166-4, 166-7, 166-8, 173 - 174, 177-2, частиною третьою статті 178, частинами першою, другою і третьою статті 181, статтями 184 - 185-11, 186-2, 186-4 - 188-1, 188-13, 188-14, частиною першою статті 189-1, статтями 190, 191, 193, 195-1 - 195-4, 204-1, 212-2 цього Кодексу, а також справи про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років.

Назву викласти в такій редакції "Місцеві загальні суди (судді)".

У тексті слова і цифри "Судді районних (міських) судів" і “статтями 121, 122, 1221, 1222, 123, 124, 130, 132, частиною третьою статті 133” замінити відповідно словами і цифрами "Судді місцевих загальних судів" і “частиною п'ятою статті 121, частинами другою – четвертою статті 130”.

Доповнити статтю частиною другою такого змісту:

“Судді місцевих загальних судів розглядають також справи про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою – четвертою, шостою статті 121, статтями 122, 1221, 1222, 123, 124, частиною першою статті 130, статтею 132, частиною четвертою статті 133 цього Кодексу, у разі якщо особа заперечує проти факту вчинення правопорушення”.

Стаття 221. Місцеві загальні суди (судді)

Судді місцевих загальних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 41, статтями 41-1 - 41-3, 42-1 - 42-3, частиною першою статті 44, статтями 44-1, 46-1, 51 - 51-2, 85, 85-1, 88 - 88-2, 90, 91, 96-1, 98, 101-103, частиною першою статті 106-1, статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112, частиною п'ятою статті 121, частинами другою – четвертою статті 130, статтею 146, частиною другою статті 154, частинами першою і третьою статті 156, статтями 157, 160, 160-2, 162, 164, 164-3, 164-5 – 164-13, 166-1 - 166-4, 166-7, 166-8, 173 - 174, 177-2, частиною третьою статті 178, частинами першою, другою і третьою статті 181, статтями 184 - 185-11, 186-2, 186-4 - 188-1, 188-13, 188-14, частиною першою статті 189-1, статтями 190, 191, 193, 195-1 - 195-4, 204-1, 212-2 цього Кодексу, а також справи про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років.

Судді місцевих загальних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою – четвертою, шостою статті 121, статтями 122, 1221, 1222, 123, 124, частиною першою статті 130, статтею 132, частиною четвертою статті 133 цього Кодексу, у разі якщо особа заперечує проти факту вчинення правопорушення.

5

Стаття 222. Органи внутрішніх справ (міліція)

Органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення громадського порядку, за порушення правил паспортної системи, правил перебування в Україні і транзитного проїзду через територію України іноземців і осіб без громадянства, правил дорожнього руху, правил, що забезпечують безпеку руху транспорту, правил користування засобами транспорту, правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на транспорті, а також про незаконний відпуск і незаконне придбання бензину або інших паливно-мастильних матеріалів (частина перша статті 44, частина друга статті 106-1, частини перша, друга, третя і четверта статті 109, статті 110, 111, частина третя статті 114, частина перша статті 115, стаття 116-2, частина друга статті 117, частини перша і друга статті 119, статті 122-3, 124-1 - 128-1, частини перша і друга статті 129, стаття 132, частини перша, друга, четверта і п'ята статті 133, частина друга статті 135, стаття 136 (за винятком порушень на автомобільному транспорті), статті 137, 139, 140, 161, 164-4, 173, 176, 177, частини перша і друга статті 178, статті 192, 194, 195, статті 197-201, 203, 204, 205, 206).

Частину першу після слів “правил, що забезпечують безпеку руху транспорту” доповнити словами ”правил перевезення небезпечних речовин і предметів, великогабаритних та великовагових вантажів на транспорті”, а слова і цифри “статті 1223, 1241 – 1281, частини перша і друга статті 129, стаття 132, частини перша, друга, четверта і п'ята статті 133" замінити словами і цифрами “частини перша – четверта, шоста статті 121, статті 1211 – 1281, частини перша і друга статті 129, частина перша статті 130, статті 132, 133”.

 

Стаття 222. Органи внутрішніх справ (міліція)

Органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення громадського порядку, за порушення правил паспортної системи, правил перебування в Україні і транзитного проїзду через територію України іноземців і осіб без громадянства, правил дорожнього руху, правил, що забезпечують безпеку руху транспорту, правил перевезення небезпечних речовин і предметів, великогабаритних та великовагових вантажів на транспорті, правил користування засобами транспорту, правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на транспорті, а також про незаконний відпуск і незаконне придбання бензину або інших паливно-мастильних матеріалів (частина перша статті 44, частина друга статті 106-1, частини перша, друга, третя і четверта статті 109, статті 110, 111, частина третя статті 114, частина перша статті 115, стаття 116-2, частина друга статті 117, частини перша і друга статті 119, частини перша – четверта, шоста статті 121, статті 1211 – 1281, частини перша і друга статті 129, частина перша статті 130, статті 132, 133, частина

 

Від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право:

1) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, частиною другою статті 106-1, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 109, статтями 110,111, частиною третьою статті 114, частиною першою статті 115, статтею 116-2, частиною другою статті 117, частинами першою і другою статті 119, частинами першою, другою і п'ятою статті 133, частиною другою статті 135, статтею 136 (за винятком порушень на автомобільному транспорті), статтями 137, 161, статтями 164-4, 173, статтею 203 цього Кодексу, - начальники органів внутрішніх справ та їх заступники, а статтями 176, 177, частинами першою і другою статті 178, статтями 192, 194, 195, 197-201, 203, 204, 205, 206 цього Кодексу - начальники або заступники начальників районних, міських, районних у містах відділів (управлінь) внутрішніх справ;

за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 109, статтями 110, 111, частиною третьою статті 114, частиною першою статті 115, статтею 116-2, частиною другою статті 117, частинами першою і другою статті 133, частиною другою статті 135 цього Кодексу, крім того, - начальники лінійних пунктів міліції, а за порушення, передбачені частиною третьою статті 109, статтею 110 цього Кодексу, - також і інші працівники міліції, на яких покладено нагляд за додержанням відповідних правил. Розмір штрафу, що накладається начальниками лінійних пунктів міліції, не може перевищувати чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 176, 177 частинами першою і другою статті 178 цього Кодексу, крім того – начальники або заступники начальників органів внутрішніх справ на транспорті, інших органів внутрішніх справ, прирівнених до районних, міських, районних у містах відділів (управлінь) внутрішніх справ, начальники відділень міліції, що є в системі органів внутрішніх справ, а за правопорушення, передбачені статтею 177 і частинами першою та другою статті 178 цього Кодексу, - також дільничні інспектори (старші дільничні інспектори) міліції;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

друга статті 135, стаття 136 (за винятком порушень на автомобільному транспорті), статті 137, 139, 140, 161, 164-4, 173, 176, 177, частини перша і друга статті 178, статті 192, 194, 195, статті 197-201, 203, 204, 205, 206).

Від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право:

1) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, частиною другою статті 106-1, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 109, статтями 110, 111, частиною третьою статті 114, частиною першою статті 115, статтею 116-2, частиною другою статті 117, частинами першою і другою статті 119, частинами першою, другою і п'ятою статті 133, частиною другою статті 135, статтею 136 (за винятком порушень на автомобільному транспорті), статтями 137, 161, статтями 164-4, 173, статтею 203 цього Кодексу, - начальники органів внутрішніх справ та їх заступники, а статтями 176, 177, частинами першою і другою статті 178, статтями 192, 194, 195, 197-201, 203, 204, 205, 206 цього Кодексу - начальники або заступники начальників районних, міських, районних у містах відділів (управлінь) внутрішніх справ;

за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 109, статтями 110, 111, частиною третьою статті 114, частиною першою статті 115, статтею 116-2, частиною другою статті 117, частинами першою і другою статті 133, частиною другою статті 135 цього Кодексу, крім того, - начальники лінійних пунктів міліції, а за порушення, передбачені частиною третьою статті 109, статтею 110 цього Кодексу, - також і інші працівники міліції, на яких покладено нагляд за додержанням відповідних правил. Розмір штрафу, що накладається начальниками лінійних пунктів міліції, не може перевищувати чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

за адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 176, 177 частинами першою і другою статті 178 цього Кодексу, крім того – начальники або заступники начальників органів внутрішніх справ на транспорті, інших органів внутрішніх справ, прирівнених до районних, міських, районних у містах відділів (управлінь) внутрішніх справ, начальники відділень міліції, що є в системі органів внутрішніх справ, а за правопорушення, передбачені статтею 177 і частинами першою та другою статті 178 цього Кодексу, - також дільничні інспектори (старші дільничні інспектори) міліції;

 

2) за адміністративні правопорушення, передбачені статтями 121-1, 122-3, 124-1, частинами першою і другою статті 126, частинами третьою і четвертою статті 127, статтями 128, 128-1, частинами першою і другою статті 129, частиною четвертою статті 133, статтями 139, 140 цього Кодексу, - начальник або заступник начальника відділення (відділу, управління, Голов-

ного управління) Державної автомобільної інспекції, начальник або заступник начальника відділу (управління, Головного управління) дорожньої міліції, командир або заступник командира окремого підрозділу дорожньо-патрульної служби. В разі відсутності у районному, міському, районному у місті відділі внут-рішніх справ відділення (відділу) Державної автомобільної інспекції зазначені справи розглядаються начальником або заступником начальника відділу внутрішніх справ. У розгляді таких справ можуть брати участь представники трудових колективів і громадських організацій;

 

 

3) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 125, частиною третьою статті 126, частинами першою і другою статті 127 цього Кодексу, - працівники Державної автомобільної інспекції, які мають спеціальні звання.

У пункті 2 слова і цифри “статтями 1211, 1223, 1241, частинами першою і другою статті 126, частинами третьою і четвертою статті 127, статтями 128, 1281, частинами першою і другою статті 129, частиною четвертою статті 133, статтями” замінити словами і цифрами “частинами четвертою і шостою статті 121, статтею 1211, частиною четвертою статті 122, статтями 1221, 1222, 1223, частинами першою і третьою статті 123, статтями 124, 1241, частинами першою і другою статті 126, частинами третьою і четвертою статті 127, статтями 128, 1281, частинами першою і другою статті 129, частиною першою статті 130, статтями 132, 133”.

Пункт 3 після слова "передбачені" доповнити словами і цифрами “частинами першою, другою і третьою статті 121, частинами першою, другою і третьою статті 122, частиною другою статті 123”.

 

2) за адміністративні правопорушення, передбачені частинами четвертою і шостою статті 121, статтею 1211, частиною четвертою статті 122, статтями 1221, 1222, 1223, частинами першою і третьою статті 123, статтями 124, 1241, частинами першою і

другою статті 126, частинами третьою і четвертою статті 127, статтями 128, 1281, частинами першою і другою статті 129, частиною першою статті 130, статтями 132, 133, 139, 140 цього Кодексу, - начальник або заступник начальника відділення (відділу, управління, Головного управління) Державної автомобільної інспекції, начальник або заступник начальника відділу (управління, Головного управління) дорожньої міліції, командир або заступник командира окремого підрозділу дорожньо-патрульної служби. В разі відсутності у районному, міському, районному у місті відділі внутрішніх справ відділення (відділу) Державної автомобільної інспекції зазначені справи розглядаються начальником або заступником начальника відділу внутрішніх справ. У розгляді таких справ можуть брати участь представники трудових колективів і громадських організацій;

3) за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою і третьою статті 121, частинами першою, другою і третьою статті 122, частиною другою статті 123, статтею 125, частиною третьою статті 126, частинами першою і другою статті 127 цього Кодексу, - працівники Державної автомобільної інспекції, які мають спеціальні звання.

 

Абзац другий пункту 1 частини першої статті 255:

органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті 441, 461, 51, 512, 92, частина перша статті 1061, статті 1062, статті 121, 122, 1221, 1222, 123, 124, 130, 132, частина третя статті 133, стаття 136 (про порушення на автомобільному транспорті), статті 148, 151, 154, 155, 1552 – 157, 159, 160, 1602, 162, 164 – 16411, 1651, 1652, 173 – 1732, 174, 176, 177, 178 – 1811, 1813 – 1859, 186 – 188, 189 – 196).

 

 

 

 

В абзаці другому пункту 1 частини першої статті 255 слова і цифри "частина третя статті 133" замінити цифрами і словами "133 (якщо справа розглядатиметься місцевим загальним судом (суддею)".

Абзац другий пункту 1 частини першої статті 255:

органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті 441, 461, 51, 512, 92, частина перша статті 1061, статті 1062, статті 121, 122, 1221, 1222, 123, 124, 130, 132, 133 (якщо справа розглядатиметься місцевим загальним судом (суддею), стаття 136 (про порушення на автомобільному транспорті), статті 148, 151, 154, 155, 1552 – 157, 159, 160, 1602, 162, 164 – 16411, 1651, 1652, 173 – 1732, 174, 176, 177, 178 – 1811, 1813 – 1859, 186 – 188, 189 – 196).

 

Частина перша статі 294:

Постанову судді у справах про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 41, статтями 411 – 413, 421 – 423, частиною першою статті 44, статтями 441, 461, 51 – 512, частинами другою, четвертою та п'ятою статті 85, статтями 851, 88 – 882, 90, 91, 961, 98, 101 – 103, частиною першою статті 1061, статтями 1062, 1071, частиною другою статті 112, статтями 121, 122, 1221, 1222, 123, 124, 130, 132, частиною третьою статті 133, статтею 146, частиною другою статті 154, статтею 1551, частинами першою і третьою статті 156, статтями 157, 160, 1602, 162, 164, 1643, 1645 – 16413, 1661 – 1664, 1667 – 1669, 173 – 1732, 174, 1772, частиною третьою статті 178, частинами першою, другою і третьою статті 181, статтями 184 - 18511, 1862, 1864 – 1881, 18813, 18814, 18816, 18817, 18819, частиною першою статті 1891, статями 190, 191, 193, 1951 – 1954, 2041, 2122, 2123, 2124 цього Кодексу, а також постанови у справах про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років, можуть бути скасовані або змінені за протестом прокурора самим суддею, а також незалежно від наявності протесту прокурора – головою вищестоящого суду.

У частині першій статті 294 слова і цифри "частиною третьою статті 133" замінити цифрами і словами "133 (якщо справа розглядалася суддею)".

Частина перша статі 294:

Постанову судді у справах про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 41, статтями 411 – 413, 421 – 423, частиною першою статті 44, статтями 441, 461, 51 – 512, частинами другою, четвертою та п'ятою статті 85, статтями 851, 88 – 882, 90, 91, 961, 98, 101 – 103, частиною першою статті 1061, статтями 1062, 1071, частиною другою статті 112, статтями 121, 122, 1221, 1222, 123, 124, 130, 132, 133 (якщо справа розглядалася суддею), статтею 146, частиною другою статті 154, статтею 1551, частинами першою і третьою статті 156, статтями 157, 160, 1602, 162, 164, 1643, 1645 – 16413, 1661 – 1664, 1667 – 1669, 173 – 1732, 174, 1772, частиною третьою статті 178, частинами першою, другою і третьою статті 181, статтями 184 - 18511, 1862, 1864 – 1881, 18813, 18814, 18816, 18817, 18819, частиною першою статті 1891, статями 190, 191, 193, 1951 – 1954, 2041, 2122, 2123, 2124 цього Кодексу, а також постанови у справах про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років, можуть бути скасовані або змінені за протестом прокурора самим суддею, а також незалежно від наявності протесту прокурора – головою вищестоящого суду.

У Законі України “Про дорожній рух”

6

Стаття 15. Основні положення щодо допуску до керування транспортними засобами

Кожний громадянин, який досяг установленого цим Законом віку та не має медичних протипоказань, може у встановленому порядку отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії (стати водієм).

Право на керування транспортними засобами надається:

мототранспортними засобами і мотоколясками – з шістнадцятирічного віку;

автомобілями всіх видів і категорій (за винятком автобусів і вантажних автомобілів, обладнаних для перевезення більше восьми пасажирів), трамваями і тролейбусами - з вісімнадцятирічного віку;

автобусами і вантажними автомобілями, обладнаними для перевезення більше восьми пасажирів, - з дев'ятнадцятирічного віку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стаття 15. Основні положення щодо допуску до керування транспортними засобами

Кожний громадянин, який досяг установленого цим Законом віку та не має медичних протипоказань, може у встановленому порядку отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії (стати водієм).

Право на керування транспортними засобами надається:

мототранспортними засобами і мотоколясками – з шістнадцятирічного віку;

автомобілями всіх видів і категорій (за винятком автобусів і вантажних автомобілів, обладнаних для перевезення більше восьми пасажирів), трамваями і тролейбусами - з вісімнадцятирічного віку;

автобусами і вантажними автомобілями, обладнаними для перевезення більше восьми пасажирів, - з дев'ятнадцятирічного віку.

Перелік захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, визначається Міністерством охорони здоров'я України.

Частини четверту, п’яту і шосту викласти в такій редакції:

“Основні положення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів визначаються Кабінетом Міністрів України.

Перелік захворювань і вад, при яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, визначається Міністерством охорони здоров'я України.

 

 

Основні положення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів визначаються Кабінетом Міністрів України.

 

Громадянин, який бажає отримати право на керування транспортним засобом, зобов'язаний пройти підготовку в обсязі,передбаченому програмою підготовки водіїв транспортних засобів відповідної категорії чи типу.

Підготовка та підвищення кваліфікації водіїв здійснюються у навчальних закладах незалежно від форм власності та господарювання, що отримали у встановленому порядку ліцензію на цю діяльність. Підготовка та підвищення кваліфікації здійснюються спеціалістами, які відповідають установленим кваліфікаційним вимогам, із застосуванням необхідних технічних засобів навчання. В особливих випадках допускається самопідготовка водіїв окремих категорій транспортних засобів. Порядок і типові програми підготовки та підвищення кваліфікації водіїв, кваліфікаційні вимоги до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку, мінімальний перелік технічних засобів навчання, а також випадки допуску для засвоєння програми підготовки водіїв в індивідуальному порядку визначаються Міністерством освіти України і затверджуються відповідним державним органом з безпеки дорожнього руху.

Право на керування транспортними засобами підтверджується відповідним посвідченням. На території України діють національні і міжнародні посвідчення на право керування транспортними засобами, що відповідають Конвенції про дорожній рух. Порядок видачі цих посвідчень установлюється Кабінетом Міністрів України.

Водій може бути позбавлений права на керування транспортним засобом внаслідок погіршення стану здоров'я, якщо воно перешкоджає безпечному керуванню транспортним засобом, а також за невиконання встановлених обов'язків у передбачених законодавством випадках.

Позбавлення водія права на керування транспортним засобом внаслідок погіршення стану здоров'я провадиться на підставі висновків відповідних медичних закладів.

 

Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів здійснюються суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, які отримали атестат про акредитацію. Періодичність перевірки акредитованих навчальних закладів визначається за результатами їх діяльності, що відповідають установленим кваліфікаційним вимогам. Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв здійснюються за типовими програмами. Перелік вимог до суб'єктів підприємницької діяльності, типові програми підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, кваліфікаційні вимоги до фахівців, які здійснюють таку підготовку, визначаються Міністерством освіти і науки України і Міністерством внутрішніх справ України.

Право на керування транспортними засобами підтверджується посвідченням, що видається на певний термін. На території України діють національні і міжнародні посвідчення на право керування транспортними засобами, порядок видачі та обміну яких установлюється Кабінетом Міністрів України”.

Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів здійснюються суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, які отримали атестат про акредитацію. Періодичність перевірки акредитованих навчальних закладів визначається за результатами їх діяльності. Підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації водіїв здійснюються за типовими програмами, що відповідають установленим кваліфікаційним вимогам. Перелік вимог до суб'єктів підприємницької діяльності, типові програми підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, кваліфікаційні вимоги до фахівців, які здійснюють таку підготовку, визначаються Міністерством освіти і науки України і Міністерством внутрішніх справ України.

Право на керування транспортними засобами підтверджується посвідченням, що видається на певний термін. На території України діють національні і міжнародні посвідчення на право керування транспортними засобами, порядок видачі та обміну яких установлюється Кабінетом Міністрів України.

Водій може бути позбавлений права на керування транспортним засобом внаслідок погіршення стану здоров'я, якщо воно перешкоджає безпечному керуванню транспортним засобом, а також за невиконання встановлених обов'язків у передбачених законодавством випадках.

Позбавлення водія права на керування транспортним засобом внаслідок погіршення стану здоров'я провадиться на підставі висновків відповідних медичних закладів.

Позбавлення водія права на керування транспортним засобом внаслідок невиконання ним встановлених законодавством обов'язків провадиться на підставі матеріалів справи про адміністративне порушення правил дорожнього руху, постанови про відмову в порушенні кримінальної справи або матеріалів кримінальної справи.

 

Позбавлення водія права на керування транспортним засобом внаслідок невиконання ним встановлених законодавством обов'язків провадиться на підставі матеріалів справи про адміністративне порушення правил дорожнього руху, постанови про відмову в порушенні кримінальної справи або матеріалів кримінальної справи.

Позбавлення права на керування транспортним засобом провадиться до повного усунення причин, що перешкоджають водію безпечно керувати транспортним засобом, а в разі невиконання ним встановлених обов'язків - на строк, визначений чинним законодавством.

 

Позбавлення права на керування транспортним засобом провадиться до повного усунення причин, що перешкоджають водію безпечно керувати транспортним засобом, а в разі невиконання ним встановлених обов'язків - на строк, визначений чинним законодавством.

 

Адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права на керування транспортними засобами не застосовується до осіб, які користуються ними у зв'язку з інвалідністю, за винятком випадків керування в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також у разі відмови зупинити транспортний засіб на вимогу працівника міліції з метою виконання службових обов'язків, самовільного залишення місця дорожньо-транспортної події, ухилення від огляду на наявність алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння.

Позбавлення права на керування транспортним засобом провадиться шляхом вилучення у водія посвідчення уповноваженими посадовими особами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, перелік яких встановлюється законодавством України.

При наявності підстав для позбавлення водія права на керування транспортним засобом або накладення стягнення у вигляді

штрафу посадові особи Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України мають право не повертати зазначене посвідчення до прийняття рішення про позбавлення права або сплати визначеного штрафу. У цьому разі водієві видається тимчасовий дозвіл на керування транспортним засобом. За фактом затримання посвідчення і видачі тимчасового дозволу на керування транспортним засобом складається протокол про його вилучення або робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

У разі систематичного порушення водієм правил дорожнього руху він може бути направлений уповноваженими посадовими особами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України для перевірки знань цих правил.

 

 

 

 

Доповнити статтю новою частиною такого змісту:

“З метою запобігання надзвичайним ситуаціям при перевезенні небезпечних вантажів право на керування транспортними засобами з такими вантажами надається водіям після проходження ними підготовки за програмами і в порядку, що встановлюються Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ України і Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. Терміни проходження підготовки до транспортування небезпечних вантажів і дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій під час їх транспортування та порядок видачі свідоцтва на право перевезення таких вантажів відповідно до класу небезпеки вантажу і транспортного засобу встановлюються Кабінетом Міністрів України”.

Адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права на керування транспортними засобами не застосовується до осіб, які користуються ними у зв'язку з інвалідністю, за винятком випадків керування в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння, а також у разі відмови зупинити транспортний засіб на вимогу працівника міліції з метою виконання службових обов'язків, самовільного залишення місця дорожньо-транспортної події, ухилення від огляду на наявність алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння.

Позбавлення права на керування транспортним засобом провадиться шляхом вилучення у водія посвідчення уповноваженими посадовими особами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, перелік яких встановлюється законодавством України.

При наявності підстав для позбавлення водія права на керування транспортним засобом або накладення стягнення у вигляді штрафу посадові особи Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України мають право не повертати зазначене посвідчення до прийняття рішення про позбавлення права або сплати визначеного штрафу. У цьому разі водієві видається тимчасовий дозвіл на керування транспортним засобом. За фактом затримання посвідчення і видачі тимчасового дозволу на керування транспортним засобом складається протокол про його вилучення або робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

У разі систематичного порушення водієм правил дорожнього руху він може бути направлений уповноваженими посадовими особами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України для перевірки знань цих правил.

 

 

 

 

 

 

З метою запобігання надзвичайним ситуаціям при перевезенні небезпечних вантажів право на керування транспортними засобами з такими вантажами надається водіям після проходження ними підготовки за програмами і в порядку, що встановлюються Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ України і Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи. Терміни проходження підготовки до транспортування небезпечних вантажів і дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій під час їх транспортування та порядок видачі свідоцтва на право перевезення таких вантажів відповідно до класу небезпеки вантажу і транспортного засобу встановлюються Кабінетом Міністрів України.

7

Стаття 29. Допуск транспортних засобів до участі у дорожньому русі

До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають

сертифікат на відповідність цим вимогам і пройшли державний технічний огляд (за винятком транспортних засобів, що не підлягають огляду).

З метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Місце переїзду автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів транспортними засобами на гусеничному ходу для виконання сільськогосподарських робіт встановлюється власником дороги, вулиці та залізничного переїзду спільно з Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ України.

Пересування транспортних засобів на гусеничному ходу дозволяється тільки на місцевих шляхах без твердого покриття при мінусовій температурі атмосферного повітря.

Не допускається участь у дорожньому русі транспортних засобів з правим розташуванням керма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стаття 29. Допуск транспортних засобів до участі у дорожньому русі

До участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на

відповідність цим вимогам і пройшли державний технічний огляд (за винятком транспортних засобів, що не підлягають огляду).

З метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Місце переїзду автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів транспортними засобами на гусеничному ходу для виконання сільськогосподарських робіт встановлюється власником дороги, вулиці та залізничного переїзду спільно з Державтоінспекцією Міністерства внутрішніх справ України.

Пересування транспортних засобів на гусеничному ходу дозволяється тільки на місцевих шляхах без твердого покриття при мінусовій температурі атмосферного повітря.

Не допускається участь у дорожньому русі транспортних засобів з правим розташуванням керма.

 

 

Доповнити статтю 29 двома новими частинами такого змісту:

“З метою запобігання аваріям, катастрофам та іншим надзвичайним ситуаціям, які можуть виникнути під час перевезення небезпечних вантажів, допуск транспортних засобів з такими вантажами до участі в дорожньому русі здійснюється за окремим дозволом у порядку, що визначається Міністерством внутрішніх справ України та Міністерством транспорту України.

Порядок встановлення та використання на транспортних засобах спеціальних звукових чи світлових сигнальних пристроїв червоного, синього, оранжевого або зеленого кольорів визначається Кабінетом Міністрів України”.

 

З метою запобігання аваріям, катастрофам та іншим надзвичайним ситуаціям, які можуть виникнути під час перевезення небезпечних вантажів, допуск транспортних засобів з такими вантажами до участі в дорожньому русі здійснюється за окремим дозволом у порядку, що визначається Міністерством внутрішніх справ України та Міністерством транспорту України.

Порядок встановлення та використання на транспортних засобах спеціальних звукових чи світлових сигнальних пристроїв червоного, синього, оранжевого або зеленого кольорів визначається Кабінетом Міністрів України.

8

Стаття 30. Основні вимоги щодо виробництва транспортних засобів

Конструкція транспортних засобів повинна відповідати вимогам сучасних правил, нормативів і стандартів, встановленим рівням викидів забруднюючих речовин в атмосферу, а нормативно-технічна документація має бути узгоджена з відповідними уповноваженими державними органами.

Перед початком серійного виробництва транспортних засобів або їх складових частин проводяться спеціальні випробування і за їх позитивними наслідками видається сертифікат встановленої форми. Сертифікаційні випробування проводяться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стаття 30. Основні вимоги щодо виробництва транспортних засобів

Конструкція транспортних засобів повинна відповідати вимогам сучасних правил, нормативів і стандартів, встановленим рівням викидів забруднюючих речовин в атмосферу, а нормативно-технічна документація має бути узгоджена з відповідними уповноваженими державними органами.

Перед початком серійного виробництва транспортних засобів або їх складових частин проводяться спеціальні випробування і за їх позитивними наслідками видається сертифікат встановленої форми. Сертифікаційні випробування проводяться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

Підприємства, установи і організації незалежно від форм власності та господарювання, а також громадяни-підприємці, які виготовляють транспортні засоби, їх складові частини і комплектуючі вироби, повинні мати відповідну ліцензію.

Частину третю викласти в такій редакції:

“Перелік єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на таких засобах, визначається Кабінетом Міністрів України”.

 

 

Перелік єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на таких засобах, визначається Кабінетом Міністрів України.

 

9

Стаття 34. Реєстрація та облік транспортних засобів

Державній реєстрації та обліку підлягають призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування автомобілі, автобуси, самохідні машини, сконструйовані на шасі автомобілів, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, причепи, напівпричепи та мотоколяски.

Державна реєстрація і облік здійснюються органами Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, а їх порядок установлюється Кабінетом Міністрів України.

Усі інші механічні транспортні засоби підлягають відомчій реєстрації та обліку, порядок яких установлюється:

транспортних засобів військових частин і об'єднань - відповідними міністерствами і відомствами, яким підпорядковано ці частини і об'єднання;

великотоннажних автомобілів та інших технологічних транспортних засобів незалежно від форм власності, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, - Державним комітетом України по нагляду за охороною праці;

трамваїв і тролейбусів - Державним комітетом України по житлово-комунальному господарству;

гоночних і спортивних механічних транспортних засобів незалежно від власності - Міністерством України у справах молоді і спорту;

тракторів, самохідних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів незалежно від форм власності, що підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, - Міністерством сільського господарства і продовольства України.

Власники транспортних засобів зобов'язані зареєструвати належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після їх придбання, одержання або виникнення обставин, що потребують внесення змін у реєстраційні документи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 <





Аналогичные новости
• Эксперты определили количество некондиционного топлива на рынке
• На каких АЗС лучше программы лояльности
• В сети АЗС Chipo будут контролировать качество топлива
• Результаты тестов качества зимнего дизеля
• Эксперты проверили качество автомобильного газа
Новости по теме на AUTO-Consulting
• У дистрибьютора автомобилей Lifan в Украине открылся официальный сайт
• В Украине начались официальные продажи Mitsubishi L200
• KIA идет на Восток
• Московские пробки исчезнут через 10 лет
• Компании «Илта» подарили уникальную коллекцию логотипов Peugeot


  Интересные факты
Загрузка ...

  Последние новости
• Эксперты определили количество некондиционного топлива на рынке
• На каких АЗС лучше программы лояльности
• В сети АЗС Chipo будут контролировать качество топлива
• Результаты тестов качества зимнего дизеля
• Эксперты проверили качество автомобильного газа
• Треть 92-го бензина в Украине – «не кондиция»
• В Украине прошел День общения с клиентами «БРСМ-Нафта»
• Топливо украинского производства прошло проверку на стенде
• Где пообедать в дороге. Эксперты проверили рестораны на заправках
• Эксперты проверили качество украинского бензина
• Зимний «дизель» - в трети проб обнаружена вода
• Что нам задувают в баллоны под видом автомобильного газа? Тест качества сжиженного газа на АГЗС
• Лояльность и сервисы на АЗС. Где выгоднее?
• Можно ли заправляться бензином со спиртом? Результаты тестов
• В Украине проверили качество «летнего» дизеля
• Можно ли пообедать в дороге? Результаты экспертизы
• Где перекусить в дороге? Эксперты проверили качество хот-догов и кофе на АЗС Украины
• Какие "омывайки" лучше. Результаты тестов
• Тест: замерзает ли «зимний» дизель в морозы
• Как заправляться автогазом без «недолива»? Советы